BEZPIECZNY HOTEL - BEZPIECZNY GOŚĆ
BEZPIECZNY HOTEL - BEZPIECZNY GOŚĆ
Mając na uwadze bezpieczeństwo przedstawiamy działania, które wdrożyliśmy w naszym Hotelu:
I. Recepcja
- Przed rozpoczęciem pracy, tuż po przyjściu do pracy obowiązkowo należy umyć ręce wodą z mydłem.
- Mierzenie temperatury termometrem bezdotykowym przy przyjściu Gościa do hotelu. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia się przyjęcie gościa do hotelu.
- Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek lub przyłbic oraz rękawiczek.
- Zachować bezpieczną odległość od rozmówcy i współpracowników (rekomendowane są 2 metry).
- Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, lady recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych, foteli w lobby hotelu.
- Systematyczne wietrzenie recepcji.
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejne oraz zachowanie odpowiedniej odległości między nimi.
- Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
- Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
- Przygotowane procedury postępowania na wypadek wystąpienia sytuacji podejrzenia zakażenia wraz z wytycznymi dla pracowników jak skutecznie działać .
- Umieszczenie w recepcji nr telefonów do służb medycznych oraz stacji sanitarno-epidemiologicznej.
- Poinformowanie wszystkich gości o procedurach bezpieczeństwa wdrożonych w naszym obiekcie ze względu na COVID-19.
II. Pokój hotelowy
- Dezynfekcja urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, wietrzenie pokoju hotelowego.
- Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
- Sprzątanie podczas dłuższego pobytu wykonywane jedynie na życzenie gościa.
III. Pomieszczenia ogólnodostępne
- Informacja przed wejściem do hotelu oraz w recepcji o maksymalnej liczbie gości mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu
- Umieszczenie w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcji dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, przy dozownikach do dezynfekcji instrukcja prawidłowej dezynfekcji rąk.
- Wyłączenie z użytkowania do odwołania kącika zabaw dla dzieci oraz placu zabaw i siłowni.
- Możliwość skorzystania z restauracji tylko przez gości hotelowych z zachowaniem 2 m odległości między innymi osobami spożywającymi posiłek.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
- Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu.
- Dezynfekcja windy hotelowej oraz poręczy na klatkach schodowych.
IV. Pracownicy
- Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach. Częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk.
- Mierzenie temperatury bezdotykowym termometrem przy wejściu każdego pracownika do pracy. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników.
- Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników-szatni, pomieszczeń socjalnych.
- Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do max 2 osób i zachowanie bezpiecznej odległości.
V. Ogólne
- Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczących zachowania szczególnych środków ostrożności.
- Stosowanie zaleceń GIS i WHO.
VI. Procedury postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem przez pracowników hotelu:
- Pracownicy w przypadku wystąpienia niepokojących objawów wskazujących na zakażenie wirusem COVID – 19 powinni nie przychodzić do pracy i skontaktować się ze stacją sanitarno – epidemiologiczną lub oddziałem zakaźnym.
- W przypadku wystąpienia tych objawów podczas wykonywania obowiązków służbowych należy bezzwłocznie odsunąć takiego pracownika od pracy i odesłać indywidulnym transportem do domu. Należy wstrzymać przyjmowanie gości, powiadomić stację sanitarno epidemiologiczną oraz stosować się do wydawanych poleceń.
- Pracownik z podejrzeniem COVID – 19 oczekuje na transport w wyznaczonym pomieszczeniu (pokój 102 na parterze). Pomieszczenie to wyposażone jest w środki ochrony indywidualnej oraz płyn dezynfekujący.
- Należy ustalić listę osób, z którymi miał kontakt dany pracownik, obszar w którym się poruszał oraz przeprowadzić sprzątanie i dezynfekcję tych miejsc.
VII. Procedury postępowania w przypadku podejrzenia zakażeniem koronawirusem przez gościa hotelu:
- W przypadku objawów chorobowych uniemożliwia się przyjęcie gościa do hotelu.
- W sytuacji, gdy gość jest już podczas pobytu należ odizolować Go w wyznaczonym pomieszczeniu, a następnie postępować tak jak w przypadku zakażenia pracownika.
VIII. Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 523827710 ; 509341006 lub mailowo pod adresem: recepcja@parkhotel.bydgoszcz.pl
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
IX. Przydatne informacje
Polecamy śledzić informacje na stronie www.gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie www.parkhotel.bydgoszcz.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji.